sobota, 16 marca 2013

Oczyszczanie zatok metodą ssania oleju

Temat brzmi nieco kontrowersyjnie, przyznacie. Otóż ssanie oleju słonecznikowego przynosi wiele pozytywnych efektów, jeśli chodzi o nasze zdrowie. Jak to się robi?

Oleju nie należy ssać zaraz po posiłku. Bierzemy ok 3/4 łyżki oleju słonecznikowego (możemy do niego dodać też kilka kropli Dentoseptu lub Azucalenu)  i ssiemy tak, jakbyśmy np płukali sobie przednie zęby. Oddychać należy nosem, więc przy katarze może być to kłopotliwe. Zabieg ma trwać 20 minut, następnie wypluwamy pozostałość oleju i koniecznie płuczemy jamę ustną oraz gardło wodą. Olej takie jest bowiem toksyczny, nie wolno go połknąć. Po ok dwóch, trzech tygodniach tej kuracji możemy się spodziewać nawet podwyższonej temperatury, czy ogólnego złego samopoczucia.  Oznacza to, że nasz organizm rozpoczął proces leczenie oraz detoksykacji. Nie należy więc się absolutnie zrażać, tylko nadaj kontynuujmy kurację. Jak długo musi trwać nasza kuracja? Od kilku miesięcy do aż 1,5 roku. Wszystko zależy od typu i zaawansowania choroby. Na co pomaga ssanie oleju?

1. Oczyszcza zatoki, leczy ich stany zapalne
2. Poprawia wzrok.
3. Oczyszcza oskrzela.
4. Oczyszcza stawy, leczy choroby reumatyczne
5. Wybiela zęby, pomaga w chorobach dziąseł
6. Leczy zesztywniające zapalenie stawów kręgosłupa szyjnego.
7. Oczyszcza organizm z toksyn

Na początku możemy mieć problem aby ssać olej przez 20 minut, więc spokojnie można zacząć od 5 minut i starać się stopniowo wydłużać czas.





7 komentarzy:

  1. zdecydowanie... kontrowersyjne :)
    kilka miesięcy możliwego złego samopoczucia aby mieć nadzieję, że zatoki się oczyszczą?

    Nie, to nie dla mnie, ale zawsze jestem negatywnie nastawiona do wszelkich pomysłów na detoksykację, które jak dla mnie, są przedziwne. Jednak szanuję, jeśli ktoś w to wierzy i mu pomaga.

    OdpowiedzUsuń
  2. Całe szczęście nie dotyczy mnie to :) A odrost mam dość ciemny i tylko Palette sobie z nim radzi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Anna Bezler- tak w pasmanterii ..czasem lidl wypuszcza w tz. sezonowej promocji lub poszukać można na allegro :)
    ale w lidlu zdecydowanie najtaniej taką laleczkę zakupisz :]

    OdpowiedzUsuń
  4. Słyszałam juz o tym, ale jakos nie umiem sobie wyobrazic że biore łyzkę oleju do buzi:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana, podjęłam się kiedyś przetestowania tej metody! już po dwóch tygodniach widziałam efekty. Żałuję jednak, że odstawiłam tę metodę z lenistwa...
    Dziękuję za odwiedziny i pozytywną opinię;)
    Oczywiście obserwuję:)
    I zapraszam na swoją stronę, ale na blogspocie
    http://collectionofhours.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też kiedyś próbowałam i porzuciłam metodę z lenistwa. Powiem Ci, ze poprawiał mi się wtedy wzrok nawet.

      Usuń