sobota, 2 lipca 2016

Makijaż dla niebieskiej tęczówki oka

 Dzisiejsza propozycja makijażu dedykowana jest w szczególności posiadaczkom niebieskiej, bądź zielonej tęczówki oka. Makijaż, który zaproponuję eksponuje naturalną barwę oczu poprzez zastosowanie odpowiednich barw. Kolor oczu wydobędą tak zwane barwy  przeciwstawne, a więc kontrastujące z naturalnym kolorem tęczówki. Zatem dla oczu w kolorze zielonym będą pasować odcienie miedzi czy fioletu. Niebieską tęczówkę podkreślą barwy takie jak chociażby brąz, czy pomarańczowy. Kobiety o brązowych oczach powinny wybierać na przykład zielenie lub odcienie niebieskiego. Po tym kilku słowach wstępu zapraszam do prześledzenia wykonania przykładowego makijażu dla kobiet posiadających niebieską lub zieloną tęczówkę oka.

Produkty, których użyłam do poniższego makijażu:

1. Podkład Revlon CS, kolor 150 Buff ( dla cery tłustej i mieszanej) zmieszany z kamuflażem Kobo w kolorze 402 Nude Beige
2. Puder w kamieniu Rimmel Stay Matte
3. Róż do policzków Golden Rose, numer 210
4. Bronzer Astor Skin Match, numer 001 blonde
5. Cienie do brwi Catrice- duo Eyebrow set
6. Rozświetlacz Lirene
7. Tusz do rzęs Loreal Volume Million Lashes ( black)
8. Cienie do powiek :
Inglot - numer 465 ( brąz), 325 ( fiolet), 311 ( brzoskwinia ), Pierre Rene Professional numer 108 Glamour. My Secret numer 501 ( czysta biel)
9. Kredka do oczu Avon glimmerstick w kolorze Starry Night Blue


Wykonanie :


Krok 1

 Na cała powiekę nałożyłam podkład zmieszany z kamuflażem KOBO, a następnie całość przypudrowałam.  Miało to na celu przygotowanie powieki, aby cienie były trwałe. Można także zastosować bazę pod cienie dowolnej firmy.

Krok 2

Zaznaczyłam załamanie powieki używając do tego celu cienia Inglot w numerze 465. Cień roztarłam przy pomocy pędzelka Hakuro nr H74.


Krok 3
Na powiekę ruchomą zaaplikowałam cień Inglota numer 311. Cień ten "rozblendowałam" , aby nie było ostrych granic pomiędzy nim, a brązem w załamaniu.


Krok 4

W zewnętrzny kącik powieki ruchomej położyłam cień Inglot numer 325  po czym roztarłam go na zewnątrz i ku górze.



Krok 5

Dolną powiekę zaznaczyłam tym samym brązem, którego użyłam do zaznaczenia załamania powieki górnej.


Krok 5

Wewnętrzny kącik dolnej oraz górnej powieki zaznaczyłam cieniem marki Pierre Rene w numerze 108. Jest to czysta biel z mieniącymi się drobinkami. Na górnej powiece narysowałam kreskę przy użyciu kredki firmy Avon w kolorze Starry Night Blue.




Krok 6

Wytuszowałam górne oraz dolne rzęsy tuszem marki Loreal Volume Million Lashes, w kolorze czarnym. Brwi podkreśliłam przy użyciu Duo Eyebrow Set z firmy Catrice. Pod łuk brwiowy zaaplikowałam biały cień marki My Secret.







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz